duminică, 4 ianuarie 2015

REÎNTOARCEREA LA MATINAL EXPRESS

2014 a fost anul abandonului pentru acest blog. Am renunțat la blog în favoarea paginii omonime de pe facebook https://www.facebook.com/pages/Matinal-Express/661040790613617.
În 2015 îmi propun să revin la matca matinală și să postez încă de bună dimineață panseuri pentru deșteptarea mea și a eventualilor cititori. Vă doresc ce-mi doresc și mie și viceversa, adică vă doresc ce-mi doriți!
4 ianuarie este ultima zi de huzureală. Nu numai pentru că e duminică ci și pentru că este ziua care marchează finalul concediului pe 2014. De mâine, luni, 5 ianuarie, voi fi din nou în activitate, aka mă voi întoarce la locul ispășirii condamnării la locul de muncă. Să nu mă judecați greșit. Nu m-am ferit niciodată de muncă mai ales că am avut parte de job-uri care mi-au adus destul de multe satisfacții. Dar ultimii ani au devenit încet-încet o povară. Entuziasmul mi s-a mai tocit. Vreau să acostez. Să trag la mal într-un golf liniștit în care să pot face ceea ce-mi place mai mult: să mă bucur de familie, să-mi beau matinalele cafele servite de roboțelul Tassimo, să citesc sintezele din SINTEZA, să lichidez dar să și completez volumele din "parcarea de lectură" de pe biroul meu domestic, să ies mult mai des "în natură", să am cel puțin două ieșiri peste graniță și, mai ales, să mă văd în direct, nu virtual, cu prietenii mei și cu neamurile.
Cu această declarație de intenții anuale trec, de mâine, la fapte.
- Luni, 5 ianuarie 2015, prima zi de muncă din noul an.
- Marți, 6 ianuarie 2015, ora 17.00, la Pizzeria MORE, prima întâlnire lunară cu membrii SALT.
- Miercuri, 7 ianuarie 2015 ... mai vedem, poate o vizită Oanei mele căreia nu i-am mai călcat pragul de impardonabil de multe luni.
- Joi, 8 ianuarie 2015, ora 18.00, participare la primul eveniment cultural al anului la care voi primi, ca și ceilalți participanți, un PAHAR din partea Poetului Ion Mureșan și o în/cântare de suflet din partea  cantautorilor Ada Milea și Bobo Burlăcianu.
- Vineri, 9 ianuarie 2015 ... mă voi pregăti de primul weekend binemeritat după o săptămână de muncă intensă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu