joi, 29 august 2013

MATINAL EXPRESS - REVISTA PRESEI

Rămân în continuare cu o mare tristeţe matinală: nu mai răsfoiesc, la o cafea, ziarele. Nu mai am cum. Chit că în postura mea de secretar executiv al uui patronat cu pretenţii ar trebui să am pe birou, la prima oră, cel puţin toate ziarele locale, dacă nu şi pe cele regionale/naţionale. Nu, nu mă refer la tabloidele de scandal (vă place pleonasmul ăsta?). Duc dorul ziarelor care încă mai au, cât de cât, o ţinută morală şi un respect faţă de cititori şi ele însele. Dar dacă nu e să fie n-am ce face şi scrolez (hahaha) presa online.

Iaca cu ce mi-am amărât această dimineaţă ploioasă:

SIF Moldova vrea sa imparta cu SIF Banat-Crisana administrarea SIF Muntenia http://www.moneystreet.ro/financiar/sif-moldova-vrea-sa-imparta-cu-sif-banatcrisana-administrarea-sif-muntenia/

În traducerea mea liberă, baciul moldovean şi cel bănăţean, mării se vorbiră şi se hotărâră ca să mi-l doboare pe baciul muntean, că-i mai ortoman şi-are oi mai multe, multe şi cornute. Pentru lectura integrală a baladei accesaţi linkul din titlul articolului

Legea care permite exploatarea la Roşia Montană aprobată de Guvern. Decizia finală aparţine Parlamentului. http://business.rol.ro/content.php?id=129035


Nu mai comentez marea ticăloşie anti-naţională pusă în operă de Prezident, Guvern, Partide aservite, inclusiv presa vândută, adică câinii turbaţi ai democraţiei defuncte. Mi s-au lipit ochii de acest articol pentru că între primul şi al doilea paragraf este inserată o reclamă incitantă a cărei interogaţie este fără echivoc: VREI UN PISTOL FĂRĂ AUTORIZAŢIE? DA VREAU! VOI VREŢI???


Furt pe faţă din buzunarele contribuabililor cinstiţi http://business.rol.ro/content.php?id=129032

Cum altfel poate fi catalogată noua măsură prin care cuantumul ajutoarelor pentru incalzirea cu gaze naturale va fi majorat pentru a acoperi cresterea cu 6 % a pretului la gazele naturale??? Prevederile au fost adoptate printr-o ordonanta de urgenta in sedinta de marti a Guvernului. Adică, după ce ai vândut resursele naturale ale Ţării pe doi bani şi le-ai dat pe mâna unor capitalişti veroşi, lupi mascaţi în blăni de oaie, vii tot tu, ciobanul puturos, să mai iei încă un rând de piele de pe fraierii de contribuabili ca să înfunzi aceleaşi buzunare fără fund ale ditribuitorilor de gaze! Pentru că, nu-i aşa, să mănânce şi gura lor spurcată ceva cozonaci la iarnă din banii mei şi-ai tăi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu