vineri, 25 ianuarie 2013

MATINAL HIBERNAL

1. Am avut o noapte plină de insomnii chinuite de lipsa unor filme demne de vizionat după miezul nopţii. Abia am aşteptat să se crape de ziuă. Mă rog, pe când s-a luminat eram deja pe traseu, în drum spre servici adică. Primul şoc, la ieşirea din bloc: am fost primul de pe scară care am păşit în zăpada proaspăt căzută! În ţara asta numai "tinerii" trecuţi de 60+ mai merg la muncă?
 

















ora 7.20 - nimeni n-a ieşit din bloc până la această oră ...
Urmele bocancilor mei, primele din această dimineaţă la ieşirea din bloc
 2. Matinal hibernal. Ninge frumos peste Cluj. Mizeria noastră cea de toate zilele este estompată de zăpada care se agaţă de orice: cabluri, ziduri, copaci.

Zăpada se aşterne peste tot, inclusiv ... pe ziduri


O să-i cer voie patronului Bogdan Potra să ţin discursuri matinale din balconul de la 30+

Copacul meu drag din curtea APM Cluj, locul unde vin la muncă, rezistă!


Mi-ar place/plăcea ca toate cablurile aste să se prăbuşească sub greutatea zăpezii. FREE THE SKY!!!
P.S. - Naveta hibernală, recte autobuzul 19, circulă cu lume din ce în ce mai multă. Lumea stă chiar şi în picioare! Semn bun. Sper să nu ni-l scoată dom primar de la 1 februarie, cum se zvoneşte, că legăm drumul la fabrica de bere!

Un comentariu:

  1. cred ca suntem doi matinali in bloc:-)
    eu am somn bun, dar ma trezesc la 5 si la 7.15 ies din casa sa merg la job (Poc va poate confirma, vine la mangaiat si sa ne spuna buna dimineata).

    RăspundețiȘtergere